MyPsychology
CE5M: onze aanpak, uw oplossing!

CE5M staat voor de 5 M-men van Customer Experience. De M-men vormen de stappen van een totaal Customer Experience traject en beschrijven de componenten van uw klantbeleving oplossing.

Customer Experience Modelling (Masterclass) Tijdens een masterclass op universitair niveau worden uw medewerkers bekend gemaakt met de ins en outs van het modelleren van klantbeleving. Al snel zal hen duidelijk worden:
  • wat klantbeleving precies is
  • waarom eerdere pogingen om de klantbeleving te meten faalden

Customer Experience Management Met het dashboard kan het managen van de klantbeleving pas echt beginnen, omdat de ontbrekende schakel klantbeleving nu aan de keten van klantmetingen - klantkenmerken, klantgedrag, klantbeleving en klantwaardering en -loyaliteit - kan worden toegevoegd.

Customer Experience Marketing Daarnaast kunnen marketeers producten en diensten profileren en klantgroepen segmenteren op basis van de werkelijke klantbeleving.

 

  • dat klantbeleving wel degelijk kan worden gemeten.

Customer Experience Measurement Klantbeleving is voor ieder product en voor ieder bedrijf anders. Daarom wordt voor iedere branche, product of bedrijf een tailor-made dashboard ontwikkeld.

Customer Experience Mining Omdat het om een nieuw begrip gaat, volgt een periode waarin de verbanden worden onderzocht met bestaande metingen en waarin opzoek wordt gegaan naar de aspecten die de klantbeleving verhogen.